Правила бронювання – "Орхидея" | гостинично-оздоровительный комплекс
  • Mісцевий час: 12:49
  • Погода: 24° C / 56° F

ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛЬНО-ОЗДОРОВЧОМУ КОМПЛЕКСІ «ОРХІДЕЯ».

1.Загальні положення

1.1. Готельно-оздоровчий комплекс «Орхідея» категорії *** є малим приватним готелем на 20 номерів (далі готель), що надає споживачеві (клієнтові готелю) широкий комплекс послуг.
1.2. У своїй діяльності готель «Орхідея» керується законодавством України й «Правилами користування готелями», затвердженими наказом № 19 від 16.03.2004р. з доповненнями.
1.3. Готель зобов`язаний надати клієнтові якісні готельні послуги у відповідності з вимогами даних Правил. При виявленні недоліків клієнт має право зробити зауваження адміністратору або відповідний запис у Книзі відгуків та пропозицій відвідувачів.
1.4. Клієнт готелю зобов`язаний дотримуватись вимог даних правил проживання й правил пожежної безпеки. Якщо клієнт порушує правила проживання, завдає матеріальної шкоди або створює незручності для інших проживаючих, готель має право відмовити в поселенні або розірвати договір з наступним виселенням.
1.5. Перебування дітей на території готелю без супроводу дорослих не допускається. За здоров’я й безпеку дітей батьки несуть повну відповідальність.
1.6. Режим роботи готелю-цілодобовий.

2. Інформація про послуги

2.1. Готель надає наступні основні послуги, які входять у ціну номера:
– проживання в номері, відповідному до оплаченої категорії;
– користування стаціонарним плавальним басейном, розташованим на території готелю;
– надання інвентарю залежно від категорії номера;
– доставка у номер кореспонденції;
– виклик таксі;
– виклик швидкої допомоги;
– бронювання номеру;
– послуги сейфу.
2.2. Готель надає наступні додаткові послуги, надані за окрему плату:
– послуги бару й кафе з 8-00 до 20-00 (замовлення послуг кафе або бару проводити у адміністратора);
– доставка в номер сніданку, обіду або вечері (замовлення по телефону 222);
– сауна з басейном;
– масажний кабінет з викликом масажиста;
– таксофон для міжміського телефонного зв`язку;
– послуги факсу й Інтернет;
– надання конференц-залу.
2.3. Вартість номеру включає в себе проживання 2 осіб. Діти до 5 років проживають в готелі безкоштовно. Додаткове розміщення осіб 5 років і старше відбувається за додаткову плату відповідно до прейскуранта в адміністратора.
2.4. Ціна проживання й вартість додаткових послуг встановлена по прейскуранта в адміністратора.
2.5. Прейскурант цін послуг бару й кафе знаходиться у адміністратора.

3. Порядок надання послуг
3.1. Номер у готелі надається клієнтові при пред`явленні їм паспорта або іншого документа, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення особи моряка, посвідчення водія, військовий квіток, свідоцтво про народження неповнолітніх, посвідчення, виданого за місцем роботи). Поселення проводиться після заповнення клієнтом анкети гостя та реєстрації клієнта в журналі обліку й оплати повної вартості проживання. При цьому клієнту видається карта гостя з вказівкою номера та дати виїзду.
3.2. Поселення гостів в готель відбувається з 13-30 години, а виселення до 12-00 години.
3.3. Плата за проживання стягується одноразово в повному обсязі на весь строк проживання на підставі прейскуранта відповідно до встановленої системи єдиної розрахункової години.
3.4. При заселенні в готель до 6-00 ранку до розрахункового часу плата за проживання стягується як за повну добу.
3.5. Раннє поселення з 6 – 00 до 12 – 00 ранку плата за проживання стягується як за половину доби. Адміністрація готелю залишає за собою право вирішення питання щодо оплати раннього заселення в розмірі 1 доби.
3.6. При пізньому виїзді після розрахункової години 12:00 (ДО 18-00 ГОДИНИ) плата за проживання стягується за половину доби, понад 6 годин (ПІСЛЯ 18-00 ГОДИНИ) – як за повну добу. Адміністрація готелю залишає за собою право вирішення питання щодо оплати пізнього виселення в розмірі 1 доби.
3.7. Зміна постільної білизні, рушників та інших туалетних приналежностей проводиться не рідше двох раз у тиждень.
3.8. Готель не відповідає за схоронність і не приймає на зберігання гроші та інші цінності.
3.9. Забуті речі зберігаються в готелі протягом трьох місяців, після чого списуються по акту.
3.10. Правила користування стаціонарним плавальним басейном:
3.10.1. Не допускається, щоб діти грали біля басейну або в ньому без догляду дорослих. Глибина басейну перевищує 1,5 метра.
3.10.2. За особисту безпеку та безпеку дітей при користуванні басейном гості несуть повну самостійну відповідальність.
3.10.3. Не допускається потрапляння в басейн гострих предметів та скла. У випадку значного забруднення басейну компенсація витрат на заміну 35т води басейну становить не менше 2000 грн.
3.10.4. При користуванні басейном категорично забороняється вживати спиртні напої, необхідно дотримуватись обережності, враховувати те, що мокрі предмети можуть бути слизькими.
3.10.5. При проведенні профілактичних робіт користування басейном забороняється!
3.11. Додаткові послуги клієнтам готелю надаються за окрему плату позачергово.

4. Порядок бронювання номерів
4.1 Готель укладає договори із замовником на бронювання номерів шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного, факсимільного або інтернет зв`язку.
4.2 Договір вважається заключеним, якщо замовник зробив оплату броні й одержав письмовий, усний або факсимільний акцепт на заброньоване місце. Плата за бронювання номера стягується в розмірі вартості 2 діб номеру відповідної категорії.
4.3 При неприбутті клієнта до 18-00 у день заїзду або в обумовлений договором термін бронь анулюється. При цьому оплата за бронювання не повертається.
4.4 При своєчасному анулюванні (відмова замовника броні від послуг готелю не пізніше, чим за чотирнадцять днів до дати запланованого заїзду) готель робить повернення суми оплати броні замовникові за винятком вартості 1 доби. При несвоєчасному анулюванні замовлення (до 14 календарних днів) готель робить повернення суми оплати броні замовникові за винятком вартості 2 діб.
4.5 Передоплата броні враховується в оплату готельних послуг при заїзді клієнта.
4.6. При заселенні на менший строк проживання (відповідно до бронювання номеру) або виїзд раніше сплаченого строку проживання готель компенсує свої втрати на подальше бронювання в розмірі вартості 1 доби.
4.7. При попередній оплаті 2 діб або більше проживання в номері ( бронюванні) та відмові проживання в готелі на означений строк готель компенсує свої втрати на подальше бронювання в розмірі вартості 1 доби. Питання щодо повернення коштів попередньої оплати (за винятком компенсації втрат готелю) розглядається адміністрацією готелю протягом 90 календарних днів.

5.Відповідальність готелю й клієнтів за невиконання обов`язків під час перебування в готелі
5.1 Клієнт готелю при виявленні недоліків в наданій послузі має право зажадати усунення недоліків у певний строк.
5.2 Готель повинен вжити заходів по усуненню недоліків наданої послуги протягом доби з моменту пред`явлення клієнтом претензії.
5.3 Відшкодування збитків, заподіяних клієнтом у зв`язку із втратою або псування майна готелю або його устаткування,здійснюється клієнтом згідно інвентаризаційного паспорта з урахуванням витрат на заміну и рамках чинного законодавства України.
5.4. Для недопущення ситуації перенавантаження електромережі готелю під час проживання в готелі забороняється користування власним електроприладдям (мультиварка, електрочайник, електропіч, праска та ін.)

6. Контроль за дотриманням Правил.
6.1 Готель зобов`язаний здійснювати контроль за дотриманням персоналом і клієнтами готелю цих Правил.
6.2 Контроль по дотриманню готелем цих Правил здійснюється органами місцевого самоврядування, Генічеською районною адміністрацією, а санітарний нагляд здійснює Генічеська районна санепідемстанція.

Обов`язково ознайомтесь із правилами пожежної безпеки.
Загальна інструкція з вимог пожежної безпеки для працівників і відвідувачів готельно-оздоровчого комплексу «Орхідея» знаходиться у адміністратора.
Схема евакуації при пожежі є в кожному номері

Довідкові телефони:
Адміністратор готелю -201
Вихід у місто через 9
Пожежна охорона 9-101
Довідкове бюро 9-109
Швидка допомога 9-103

• Зміна дат заїзду-виїзду без комісії, при наявності вільних номерів;
• Заміна будь-якої страви з комлексного харчування за бажанням гостя

Невід’ємною частиною цих Правил є такі додатки: завантажити